tisdag, februari 16, 2010

16 feb

Idag har jag gjort falafel. Som de mesta av min mat så definierar det hatkärlek på det sättet att jag äter den som ett djur och tänker hur otroligt briljant jag är som lyckats laga så satans god mat. Timmen efteråt vill jag stoppa fingrarna i halsen av tanken. Vet inte vad det betyder. Men mat har jag ju fått åtminstone.

Idag så mntade jag benämningen "Brezjnev med brynen" som en easy reminder till mig och mina hangarounds som har prov på måndag, om Kalla Kriget. Den enda responsen jag fick var av Lotta, som för den delen är ett bra betyg, men jag förstår inte vaför ingen sagt det förut. Like a glove, liksom.

Imorgon börjar jag halv jävla ett, och jag undrar ständigt vad fan det är frågan om? Igår hade vi lektioner inställda, när jag kom till skolan idag så var lektioner inställda. Jag blir skitsur. En hel dag som bortkastad. Dålig stil.

I got nothing more.

Inga kommentarer: