lördag, oktober 03, 2009

19.27

Igår var helt okej.
Var i skolan på en lektion, tog tåget till Västerås, drack latte och handlade relativt lite kläder.. Däremot, av någon anledning så var det inte mycket pengar kvar, där efter men den situationen är jag väl bekant med.
Efter det drack jag latte igen och tog tåget hem, och lagade svinäcklig mat, vilket var en förvåning, då mina matlagnings-skills sällan sviker, med en mamma som kock, men man kan inte får det rätt alla gånger, I guess..

Där efter kom Linnea och fler folk och vi festade också denna fredag i min för lilla lägehet. Men trevligt var det. Linnea och R sov kvar, och jag vaknade upp med bakfylleångest, men R var snäll och köpte oss en massa frukost. Eller ja, köpte och köpte? Beror på hur man ser det.

Efter dom åkt så superstädade jag, duschade, lagade mat och sitter nu här och lyssnar på grym Progressive house, och installerar Steinberg Sequel, av okänd anledning. Borde vara lite mer produktiv gällande samhällsexaminationen, men jag jobbar nog på det så fort jag orkar koka lite kaffe. Ganska avslappnad lördag, dock oroligt ensam. Men men.




Saker som kommer ikapp hjärta och själ en dag som denna, eftersom det inte gjort det på väldigt länge är att.. Du kommer alltid vara en del av mig och mitt hjärta, och bandet vi hade kan aldrig klippas. Jag glömmer dig aldrig, trots ytan vi båda spelar på. Kan inte ångra något. Jag är glad för din skull, det har jag alltid varit och jag kan inte missunna dig, någonsin.


Så! Said, and said nu ska jag försöka dämpa ångesten från igår.. Shit, smsande under fylla borde vara ett lagbrott. Yttrandefriheten i allmänhet borde fan inte vara lagligt, då. It comes right back up and eats you, som man säger.. ?

Nå, ja.

Inga kommentarer: