onsdag, mars 03, 2010

3/3

Den ständiga ångesten i maggropen.. Hade säkert saknat den om den försvann.

Anyway. Idag har jag inte gjort ett enda dugg. Inget vettigt, what so ever. Jag har klickat runt på Spotify, lyssnat på P3, kokat pasta och kaffe. Allt detta parallellt till var och var annat. Sopigt. Försöker övertala mig själv att det är okej när man har lov, men det är det fan inte. Imorgon är mitt mission att hoppas på att mina skor från ska komma med posten, för att mitt mission nummer två, med att beundra dem, ska fullbordas. Mission nummer tre är att åka in till stan med mamma, och försöka baxa in en stor frys in i min lägenhet som motsvarar ett råtthål i modell lite större (ja, bara till ytan, det är ganska fint annars, speciellt min piedestal, min trasmatta, mitt keyboardstativ och mina gardiner). Annat kul är att jag var så otäckt nära att slå pappas gamla fina gitarr i golvet, med flit för att jag var så lack. Spännande och se hur jag hade löst det problemet om jag gått tillväga med det.

Inga kommentarer: