tisdag, mars 09, 2010

9/3

"It's just another manic Monday
I wish it was Sunday
'Cause that's my funday
My I don't have to runday
It's just another manic Monday "

Jag var tvungen att kolla lyricsen på Manic monday, det var inte, "just another manic monday, half past sunday" som jag skanderat igår natt och idag morse.

Men maniac monday, om inte annat. Jag behövde drama så jag drack rödvin med Hannah och lyssnade på Eh Cumpari, men det räckte inte. Så vi gick ut med nyhetschefen och åkte plastpåse inatt, drack mer vin och samtalade om list-sjukan. Det var grymt bra.

Imorse gick jag inte till skolan i ren protest mot vädret och skolan in general. Eller bara för att jag var trött och hade huvudvärk. Jag och Hannah gick och åt frukost, och solade på Rådhustrappan, gick på lång promenad, drack té hos mormor and so on. Nu ska jag försöka styra lite, utan listor. Kan väl inte vara så svårt. Så nu ska jag diska.

Inga kommentarer: