tisdag, november 11, 2008

I'm falling apart, I'm barely breathing.. With a broken heart that's still beating.. In the pain there is healing.. In your name I find meaning..

Ah, det är inte allt för svårt att relatera till den där texten just nu. Det är väldigt lätt, till och med.

Min dag idag har varit helt jävla fruktansvärt meningslös och värdelös. Morgonen började värdelös. Den fortsatte att vara värdelös. Hela jävla förmiddagen var totalt åt helvete, och eftermiddagen tänker jag inte ens prata om. Orkade inte vara kvar i skolan, så jag tog en buss hem. Och nu sitter jag här. Lite smått uppgiven.. Eller egentligen inte, jag är aldrig det. Jag hittar lösningar. Men jag känner att jag kommer frå leta väldigt länge efter just denna. Har en lista för ikväll på allt jag ska göra. Sånt är bra för mig med stark prestationsångest. Believe me.
Jag sitter och dricker starkvinsglögg. Det är riktigt fint. Speciellt att koppla av med. Jag sitter och funderar på hur Andreas haft det idag. Han har varit på utbildning i Uppsala med sin nya chef. Hoppas allt gått bra, har det nog gjort också. Min Andreas är duktig, han. Ska ringa honom snart. Lär ju bryta ihop för tredje gången idag, om ett tag när jag inser hur mycket jag har att plugga. Fy fan för precis allt i denna jävla värld. Jag hatar allt.


Bittert.

Inga kommentarer: