onsdag, november 12, 2008

We'll see..


Idag, idag, idag.. Avsevärt bättre än gårdagen, det var den.

Dock så väckte mamma mig en timme innan jag skulle upp. Blev väldigt sur, kunde inte somna om, fick en helt sjuk huvudvärk.. Så gick upp och fixade mig. Åkte bussen till skolan. Trodde jag skulle dö, hade ett helt stört kaffesug, så drog med mig Cissi till cafeterian. Sedan blev det italienska med Linnea och Sebastian. Haha, vi är ju så jävla dåliga alla tre. Snart haft italienska en termin och kan inte ens översätta "Svensken" var det "lo Svedese" eller? Iaf, efteråt hade vi engelska med Sveriges största narcissist och fascist till lärare. Typ sådär.. Och sedan åt jag mat, och ringde Andreas! Efter så umgick jag med min klass, och hade sedan datakunskap med Världens bästa lärare i världen. Tina Wanjura! Gick väldigt bra, och är grymt nöjd att jag inte tillhörde gruppen som typ knäckte Tina och gav henne begär att vilja strypa dom. Jag ville också strypa dom. Sen hade jag kontaktlärartid och sen fick jag gå till bussen där jag hade mysigt med Emma. Träffade Linnsan på bussen också. Pussunge. Sen hem och försökte plugga.. Nah, men ordnade lite med tvätten iaf. Har inte gjort så mycket annat. Tiden har gått oerhört snabbt faktiskt.

Har märkt att jag är extremt dubbel-, om inte trippelbokad i helgen (Fyrdubbligt?). Hoppas jag inte gått med på att umgås med min lilla pärla Josefine på fredag, och jag hoppas inte jag heller lovat att umgås med Cissi, Linn och Louise på lördag. Och jag kan tyvärr inte dricka massa vin och beklaga mig över livets frågor tillsammans med Emma just en här helgen. För jag ska nämligen umgås med min älskling. Det ska jag.

Han är så duktig. Han (Vi) fick en lägenhet idag med. Det kanske jag inte hunnit nämna! Det är mycket bra, så jag slipper detta. Det kommer bli en väldigt bra början. Jag älskar honom verkligen.

Inga kommentarer: