lördag, november 29, 2008

Underbart


Ja, det är verkligen underbart just nu. Sitter framför tv-n, kollar på Scooby Doo med Andreas. Har nyss ätit en jävla massa tacos och väntar på att snart få äta min älskade Dulce De Leche glass som jag, Hannah och Mike åt massor av i Barcelona. Men bäst av allt är nog ändå att vi befinner oss i Vår fina lägenhet :) Jag är riktigt glad. Vi flyttade hit igår, men vi har hunnit en hel del. Finns så klart mycket kvar. Ett par kartonger och kassar ouppackade plus tre säckar med våra (främst mina, haha) kläder som ska hängas in i garderoben.
Igår var vi också på Ikea.

(Så som det ser ut just nu!) ->

Idag var jag hemma och plockade ihop mitt, plus att jag och mamma handlade lite smått. Blir att storhandla på måndag kanske.

Jag hade trevligt i torsdags också! Det var skutt med sport-tema och jag och Linn gick in för att vara tennisspelare. Vi var väldigt snygga, jag ska lägga upp någon bild när jag fått tillbaks mina kamera! Dock så blev det kanske lite för mycket av det goda. Det kan nog både jag, Linn och i stort sett alla som förkrökade hemma hos Bella, intyga. Men grymt kul var det iaf. Bortsett från att spy i diken!

Ikväll ska vi bara ta det lugnt. Om jag orkar ska jag fortsätta lite med garderoben, vilket påminner mig om att vi måste införskaffa fler galgar! Imorgon ska vi kanske åka till Örebro, till Sheerin och Adem och sedan blir det massor massor av plugga för min del. Och sen lite fix i lägenheten så klart!

Ska försöka uppdatera bloggen mera nu! Men det kommer nog snart!




Adios.

Inga kommentarer: