söndag, november 30, 2008

Varmt och svettigt, och en kopp té..

Ja, nu är det dag två i lägenheten! Känns mycket bra. Dagen började med en frukost, samt att proppa i sig mina urinvägsinfektionstabletter som gett mig konstant illamående, som dock börja avta.
Jag beslöt mig för att plugga lite. Gick rent åt helvete. Kom åtmindtåne en bit på vägen, men känns ändå inte som att jag kan säga att jag gjort ngt konkret egentligen. Mycket värdelöst. Jag gav upp och hoppade in och tog en behövlig duch, och sedan gick jag och älskling till Willys och handlade lite kvällsmat med mera. Sen kom Helena hit, som varit i Örebro. Tyvärr så fick vi inte plats i bilen, och det var ju synd men nästa helg så åker vi dit åtminstone! Och världens sötaste Sheerin hade skickat med en julklapp till mig. En grymt snygg mysig stor och marinblå cardigan från Gina, som hon hittat i lagret. jag är mer än nöjd. Den är så fin. Sen så lagade älskling mat och jag diskade. Vi åt lax med potatis och smögensås. Värsta somrigt och sjukt gott. Att Andreas är grym på att laga mat är en j-vla bra fördel, oclkså. Sedan efter det så glodde i lite på tv och chillade. Sen diskade jag, och nyss fick jag en kick så jag har sättit i glödlampor i badrumsskåpet, fastän dom är till taklampan, men jag bryr mig inte. Har plockat och fixat och donat, så nu är det lite städat iaf. Imorgon blir det nog mer fix. Då ska jag också till ögonläkaren kvart över tio, sedan skola till halv fyra. Sen hem och plugga som ett as.

Nu ska jag och älskling titta klart på en film från i förrgår.


Ciao!

Inga kommentarer: