söndag, december 07, 2008

Fina högtidsdagar..

Idag är ingen sämre dag än så att jag och min kära älskade Andreas har varit tillsammans i ett halvt år. Hoppas mer än något att det blir så mycket mera.. Puss på det.

Och nu ser jag att klockan är över tolv, vilket innebär att jag nu officiellt sett är 16 meningslösa år. Hallå? Kan jag inte bara hoppa över till 18, eller varför inte 20 direkt? I alla fall så är jag nu ett år mer och det är bara bra!

Idag har jag och älskling myst lite, fått gett varandra presenter. Han fick en supermysig blå stickad tröja, och jag fick en assnygg tunika i typisch jeansmaterial. Han är så cute. Sen har vi bara myst hela dan, typ.

Jag ville så gärna lägga ett bud på en supersnygg päls på tradera idag men mamma hade tagit bort sitt konto så då blev jag ledsen, men men.

I lördags så var vi uppe hos Stefan hela kvällen (Andreas morbror) efter en mycket god middag Andreas lagat. Hos Stefan mös vi tillsammans med lilla Linn älskling!

Imorgon ska jag till skolan och efter det blir det att åka hem till landet och fira lite med familjen och älsklingen, och träffa Myyyyyysan, min kära. Saknat så. Senare i veckan blir det lite annat firande med Andreas familj

Nu ska jag börja göra mig nattklar!


Ciao!

Inga kommentarer: