lördag, december 06, 2008

Mys!

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar! Men, nu gör jag det iaf. I förrgår var jag ledig från skolan. Jag och älskling hade massa mys, minns inte mycket från den dagen dock. Igår skulle jag upp till skolan men direkt när jag vaknade så mådde jag så sjukt illa, och precis när jag höll på att göra té så kändes det som att jag skulle spy, så jag gick snabbt och la mig och vilade igen.. Somnade, och vaknade och kände mig lika dålig så jag var hemma istället. Senare unde rdagen mådde jag bättre. Det har säkert mycket med min medicin att göra att jag mår så himla dåligt hela tiden, men tar man flera stycken av tre olika varje dag så är det inte så konsigt. Iaf så gick vi över till Mormor (Andreas mormor!) och fikade lite och hälsade på Helena. Senare under kvällen så var vi och storhandlade massa gott! Sen kom Josefine och Mex och vi hade jättetrevligt. Hade tv-kväll och åt indiskt och drack lite vin och mös. Sen imorse så gick jag upp tidigt och drog ner på stan med Josefine för att köpa present till baby Vi firar ett halvår imorgon!) Efter det så fikade vi på Wayne's. Sen gick jag hem, och sen kom älskling hem från stan han med! Haha, och sen gick vi till Big Inn och jag kollade massa fint på HM, hittade dock inget jag ville ha. Men jag köpte foundation på Kicks iaf. Sen handlade vi mat tills ikv. Lövbiff och klyftpotatis. Mums! Ikväll ska vi bara mysa, äta gott, kolla film och ta det lugnt. På måndag fyller jag år också. Vi får se vad som händer. Nu ska jag plocka undan och hjäla älskling med maten lite! Skriver mer senare.


Ciao.

Inga kommentarer: