söndag, december 14, 2008

Idag blev vi väckta av att Stefan stod och dunkade på dörren. Han hade med sig julskinka och bröd. Bästa Stefan. Det var en god frukost... för min del. Andreas har suttit uppe till klockan sju imorse, så han tyckte att det var passande att gå och lägga sig när klockan var tio. Nå väl.. Jag har inte bloggat på ett par dagar, så ska gå baklänges nu för att minnas allt jag TÄNKT skriva i bloggen, när jag ist kollat på tv eller något annat. Igår så städade vi och handlade och bakade egen pizza. Vi kollade på Batman men jag somnade en halvtimme in på filmen dock. I fredags försov jag mig och bommade matten. Resten av dagen var trevlig. Hade ett snöbollskrig med Mex också. Samhällskunskapen var mycket värd. Precis som den brukar vara. Senare på kvällen så tittade jag och Andreas på Idol och jag grät lite när Kevin vann. Vi åt god mat och godis och chips också, och kollade på Walk The Line senare. Gud, vad jag älskar den filmen.. Hade redan sett den så klart, men det hade inte Andreas och jag tror han tyckte mycket om den med. I torsdags minns jag inte mycket. Vet däremot att jag totaldäckade på Historian. I vanliga fall när jag brukar slumra till på lektioner (Illa?) så brukar jag iaf nånstans i bakhuvudet höra när läraren pratar, men idag.. Ja, då var jag helt borta. Jag drömde om någonting.. Jag var i djupsömn.. Skönt! Italienskan var rätt schysst. Kollade på slutet av en film jag aldrig sett.. Och på kvällen hade jag och älskling snöbollskrig till och från McDonalds. Älrigt talat som minns jag inte mer av veckan. Har säkert blandat ihop massor nu.. Just nu vill jag tanka hem den tredje Harry Potter filmen, för det slog mig nyss när tvåan rullar på femman, att jag sett den och ettan typ fem hundra gånger men aldrig dom andra.. Kanske är dags. Nu ska jag skriva på min bokrescension. Bästa boken i världen. var så jävla knäckt när jag läst ut den iofs, men fan vad bra den var.

Fyllde förresten år i måndags och min älskling var så söt. Frukost på sängen och när jag kom hem från skolan fick jag värsta fikat med kaffe, biskvier, tårta och presenter. Sedan åkte vi hem till mamma och pappa och firade.

Nå väl.

Adios

Inga kommentarer: