måndag, december 29, 2008


(Jag och andreas kollade på Evasunderkläder.se och hade jävligt roligt åt det till och från!)

Nu har jag inte skrivit på ett tag, har varit lite svårt att hinna. men jg har gjort många trevliga saker.

Igår umgicks jag med Josefine! Vi käkade lite gott och jag färgade håret på henne.

Sedan kom jag hem, och Andreas väns flickvän och hennes lilla söta dotter Elina var där! Hur söt unge som helst! Senare på kvällen var jag ensam hemma så jag passade på att städa lite och diska och dammsuga och greja. Gött!

Idag har jag spenderat tid med Josefine igen, i Västerås för lite köp av nyårskläder. Jag tänker bara klä mig i en enkel svart tubklänning och mina nya lacktights! :D Får se vad som händer, Andreas ska till Örebro och kommer inte hem förns senar på kvällen förmodligen så jag får se vart jag tar vägen!

Imorgon ska jag ta mig en cykeltur till båda mina syskon! Ska hämta en plattång hos syster och lämna pengar hos bruur. Nu ska jag inte gra något speciellt, bara vänta tills det blir slutspelat med tvspel så jag kan se tv!


puss

Inga kommentarer: