tisdag, december 02, 2008

Pengabrist.

Igår hade jag tänkt blogga. Först och främst för att jag var så grymt jävla besviken på CSI. Alla dom döda där var så jävla dåliga. Man såg att det verkligen var typ skyltdockor. Så grymt dåligt. Känns som att standarden försvann, med mordet på Warrick. Värdelöst..

Anyway, idag så försov jag mig typ 40 minuter för att Andreas stängde av larmet. Tack! Men jag hann i tid i alla fall. Dagen i sig har varit bra men väldigt dryg eftersom jag hade konstant huvudvärk från att jag vaknade. Så jag cyklade hem i motvind, regn, blåst, och iskall kyla. How nice. Kom hem och la mig och sov.. Nu när jag valnade tittade jag på tv, och skickade iväg mitt inlämningsarbete som jag är så jävla missnöjd med. Och inte gjorde saken det bättre när jag fick reda på nästa ämne vi ska arbeta med. Lag och jävla rätt. Känns om att det kommer gå dåligt, då jag är väldigt dålig på att tänka själv med sådant där. Jag vet inte hur man straffar människor, vad som är moral och etik.. Okej, det låter ganska oroväckande, men det känns som att jag kommer ha väldigt svårt att kunna utveckla mina egna funderingar kring denna topic, till skillnad från Politik som jag kanske hade mer kompetens i men istället slarvade bort för att jag hade min extremt lata period, som jag kan skylla på både det ena och det andra, but still. Fan också.

Ikväll ska iaf jag och älskling laga lax och potatis. Vi åt det i söndags men vi har kvar att laga, och det är grymt gott och vi har nog inte så mycket annat i varken frysen eller kylen, så så blir det. Det beror på att det är snålt om pengar just nu. Jag har inte mycket kvar, plus att det ska räcka till julklappar och annan skit. Har åtta hundra spänn liksom. Fy fan för konsumtionssamhället. 1050 spänn i månaden. Dumma jävla idioter. Nå väl, nu ska jag luta mig tillbaka och låta ångesten växa över skolan. Helt seriöst, fan gymnasieskolan, värdelösa jävla as.

Inga kommentarer: