torsdag, januari 01, 2009

Gott nytt '09!


Gott nytt, gott nytt allihopa! 09 är här och det är en ny början för alla, one way or another! Jag ringade in mitt helt okej!

Men, som sagt så är jag en usel bloggare så jag drar måndagen och tisdagen! I måndags var jag ch shoppade med min vän Josefine. Jag köpte bara ett par tights, vilket var meningen! Vi fick springa till tåget båda dit och hem, men vi hade det trevligt! I Tisdags så gick jag ner mot stan och träffade min syster och Mike på Latifa! Vi snurade runt lite, jag handlade på Apoteket och sedan hem till henne för att titta lite snabbt på lägenheten! Sen vidare mot stan, och gick sen hem till Bella och hälsade på. Sedan gick jag till min kära bror. Diskade åt honom, och på köpet så sågade jag mitt finger lite med en matkniv! Oh well, han skjussade hem mig. Jag städade och plockade undan och fixade mig lite, och gick sedan till krogen, eller Hantis med bella för att min älskling skulle Dja. Det var inte kul alls, så gick hem till Bella och åt. Sedan tillbaks till hantis vid ett och sedan hem och sov.

Nyårsaftonsdagen började med att jag och älskling storhandlade, sedan kom syster och Mike över på ett litet besök. Mamma dök upp med en flaska bubbel! Och sedan duschade och åt vi! Oh städade! Sedan kom Andreas pappa och flickvän hit, och träffade mig för första gången! Sedan åkte vi till Örebro mot andreas syster Sheerin och hennes Adem och vi fikade lite och hade trevligt. Sedan hem till Köping och vi gick till Andreas murmuur :) Mys! Sen kramade vi hejdå till Andreas pappa och flickvän och gick hem till oss och fixade oss! Sedan kom Lite folk och vi drack lite, hade trevligt! Clara och Adde dök upp lagom till klockan var fem i tolv! Så vi småsprang mot torget och ringade in det nya året! Jag och älskling nyårspussades och minglade med alla :) Aedan fick vi ihop ett gäng till efterfest hemma hos oss! Det var trevligt, vi höll igång till halv sex. Sedan gick jag och andreas och sov lite överförfriskade och vaknade idag vid fyra!

Hoppas alla haft ett gott nyårsfirande!

Inga kommentarer: