torsdag, januari 22, 2009

I'll keep us together, whatever it takes

Jag har inte varit på humör för att skriva så mycket det senaste dagarna, när det känns som att hjärtat med bra beskrivning har legat krossat i 1000 bitar under en.

Men! Det gör det inte längre.

Idag var jag i skolan för första gången på ett par dagar. Fick träffa mina älsklingar, underbara klass! Oftast i alla fall! Linn svek och hade mysdag med pojkvännen, men fick kramas lite innan hon drog åtminstone! Cissi var jag med dock! Underbara girl, vi pratar massor på samhällen men det bästa är ändå att vi diksuterar det vi håller på med! Bra det! Italianon var trevlig med många skratt med bästa Linnea, Sebastian och Felix! Kan verkligen skratta med mina skolkompisar och det skönt att få höra att jag ser ut att lysa mer nu, "high fashion alltså" haha, man kan bara älska Cissi!

Övrigt i dagarna har jag umgåtts mycket med mamma! Med hundarna, missarna och hästen! I tisdags hängde jag hos min syster Hannah! Innan fikade jag och mamma, och Micke hade kommit från tåget! Så efter fikat gick jag och Micke till tidningen och hämtade Hannah. Vi gick hem till henne och kollade på Obamas installation, och sedan gick vi och handlade tacos som vi lagade och kollade på Top Model, och sen Darjeeling Limited. Grymt bra film, hihi. Jag sov över där också!

Imorgon åker jag till V-ås, för undersökning hos ortopeden, som ska titta på min höft och bestämma om vilken sorts operation som blir bäst! Hua!
Sedan blir det nog att luncha med mamma och syster i Köping! Vad resten av fredagen erbjuder väntar jag på att få veta!


Puss!

Inga kommentarer: