onsdag, januari 28, 2009

En annan dag med tomhet.

God kväll mina kära.

Idag har varit en omtumlande dag. Eller ja, lite både och helt enkelt. Har haft bra i skolan, många skratt som har vägt upp alla tråkiga lektioner. Och utöver skolan sen så det är väl dags nu att försöka se det på samma sätt, och försöka att inte oroa mig och ta tag i alltihop och göra mitt bästa, trots allt. Jag ger aldrig upp hoppet om något jag vill ha. En del ups & down, alltså.
Efter skolan och annat så åkte jag till H&M och handlade ett par svarta ribbade stumpbyxor och en svart topp med djupt urringad rygg. Fint och bra! Sedan hem och har knappt gjort någonting. Idiot-mig. Lackat ur på datorn som fick nåt litet virus, men tror att det ordnade sig nu. Hade nämligen skrivit klart ett helt blogginlägg men då fuckade det sig. Hm, så gör nytt försök nu!
Har varit ute hos hästen och gett henne hö, foder och vatten. Orkade inte mocka, men gör inte så mycket i alla fall. Sen har jag duschat och tittat på tv. Använde tidigare idag våffeltången fär att testa. Alla snackar ju nämligen om vilken volym det ger, och jag har inte tänk på det men gjorde det idag. Och jävlar, vad snyggt det blev. Jag brukar vanligen ha en naturlig volym i håret så jag har inte brytt mig men det där var snygg. Trodde dessutom att man var tvungen att ha Björn Axéns Volume Master för att det skulle funka, men icke. Funkar bra med vanlig gammal våffeltång! Nu ska jag ändra lite synpunkter på min Lag & rätt uppsats, som Niklas hade. Världens petigaste men jag klagar inte. Bara bra.
Sen ska jag försöka sova. Imorgon är det Skutt. Hihi, kan lägga ut bild på min catwoman outfit när jag fått tag på min kamera. Sen ska jag sova hos syster min, och på fredag blir det först skola, sen fyller mormor 75 så vi ska dit. Förhoppningsvis kommer min älskade lilla kusin Anton, som jag inte träffat på hundra år. Världfinast.
Och på lördag födelsedags- tårtkalas hos Linn! Har ett dilemma, för Simone och dom andra tjerna i min andra kompiskrets (som jag inte träffat på tre hundra år ) utanför klassen ska ha tjejkväll i hennes nya lägenhet och jag är så ledsen att jag redan hade planer, fan fan fan. Men men, det blir fler gånger med mina absoluta favorittjejer! Ska bli kul med tårta och andra galna brudar med!

Vad som händer ut över denna planering vet jag inte. Tänkte mest bara berätta det eftersom jag inte uppdaterar bloggen alltför ofta. Får panik när det är bloggar överallt, på tv, på mobil, på internet, i tidningar - ÖVERALLT så ska man gå in på hans, hennes, deras bloggjävel. Fan jag läser bara två st dagligen tror jag, och andra i vissa undantag. Men det är ju ganska kul ibland, men jag känner inte att blogga nu för tiden när allt ändå bara är så dystert och ingenting händer. Tar nog tag i bloggen när jag tagit tag i mig själv, vad nu det innebär. Men jag jobbar på det iaf.

Puss puss

Inga kommentarer: