söndag, januari 25, 2009

Sigur och Rooney och lasern!

Sjukaste grejen hände mig nyss! Eller ja, det var mystiskt. Skulle skicka iväg ett mess till Mike, och Hannah om att dom måste fixa hejdå-fest till Micke nu när han drar iväg till Vietnam i typ flera månader! Men precis då så ringde Hannah! Sånt är sjukt. Oh well.

Idag väckte mamma mig och hon hade lagat våfflor till frukost. Ibland är det skönt att bo hemma. Imorse var ett sådant exempel. Igår kväll var inte det. Verkligen inte. Klarar inte av det, vill vara för mig själv, så som när jag bodde med Andreas. För mig själv, eller åtminstone med någon jag klarar av att hänga med, och göra lite hur jag vill när jag vill. Får se, får se..
Gårdagen var okej! Pluggade lite på morgonen (vilket jag ska fortsätta med snart!) och sedan åkte jag med mamma och handla massor på ÖB, sen var vi och hälsade på morbror min. Sen åkte jag till Hannah och Micke, och vi kollade lite Ace Ventura, och sen gick vi och hämtade en bil vid farmor och farfar! Sen åkte vi till Q8, Micke köpte korv för sitt viktkomplex, och popcorn och cola till kvällen. Vi åkte till Flod och Maria i Kungsör och psykade ihjäl deras söta kattungar med laserstrålar, och kollade på Lost, som var helt meningslöst att ens försöka hänga med i. Vi hade jättetrevligt! Kattungarna Sigur och Rooney var mysigast, och galnast. Sen fick jag skjuts hem och kunde inte sova förns fyra imorse. Hm.

Nu ska jag plugga tror jag. Kanske duschar först. Dilemma, dilemma.

Inga kommentarer: