söndag, januari 04, 2009

Mike fyllde år!

Det har blivit lite mer fest efter nyråsafton, ja! Mike, min käre systers pojkvän fyllde år i fredags och det frades rejält hemma hos Hannah i sin lilla etta på 39 kvd! Vi hade jättetrevligt, massa vin och lite drinkar och jag träffade alla som jag firae nyår mer från förra året, viket var jättekul! Träffade Flod, Maria, Cash, Micke och många fler. Folk från Uppsala var också där som jag lärde känna lite! När klockan blev ett så begav sig iaf jag och Andreas till kebabhouse och åt lite, sen hem!

Igår var en dag av bakfylla, oj oj. Brukar sällan bli det, dock. Vi gick upp till Andreas morbro Stefan som också fyllt år så vi firade och åt smörgåstårta och umgicks. Väl hemma så fick vi besök av Mex och hans flickvän och dotter! Jättegullig, så klart. Vi lagade lite mat och tog det lugnt och så där.

Nu ska jag diska och städa och sen ikväll har vi blivit bjudna på middag! Hoppas på lite bilder från Mikes födelsedagsparty, får lägga up dom sen isf!

Pusspuss

Inga kommentarer: