torsdag, januari 08, 2009

Ork!

Idag är en tröttsam dag, och det är ju ingen skillnad mot dom andra heller.

Skolan startade för mig idag också, blev inte mycket, då jag börajde 10 och hade tid hos ortopeden kl. 11. Där gick det ganska bra. Dom bestämde sig för att antingen operera min höft eller spruta in kortison. Oh well, orkar inte bry mig.
För några dagar sedan var jag och Andreas på parmiddag hos ett par vänner, det var mys! Vi åt gott och spelade roliga spel!

Och just nu är jag lite förtvivlad. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har så mycket jag vill göra, så mycket jag borde göra. Men min ork sätter hinder för det hela tiden. Jag fattar inte varför jag är så slut i kropp och själ. Och hur en ny termin ska kunna göra mig piggare är ett ännu större mysterium. Jag har en lista i huvudet på allt jag ska göra, allt jag vill åstadkomma. Men jag prickar aldrig av något. Jag har inge motivation. Och jag blir deprimerad av att det känns som att mina vänner typ glider ifrån mig. Varken den ena eller den andras fel.. Igår kom jag och tänka på hur jävla lätt det var för typ ett år sedan, exakt. Jag hade det relativt bra. Jag umgicks med mina vänner jämnt och skolan var inte så himla krävande som nu. Allt borde vara så himla enklare nu. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att få allt bättre. Speciellt när jag inte har någon ork kvar för någonting heller. Jag har inge balans i vardagen, och jag måste få tillbaka den.

Hur som helst så ger jag inte upp, och tur är väl det. What's left to fight for then?

Kan nämna att jag är helt sinnesjukt irriterad och arg på två äckliga människor. Sluta låtsas som om du är medveten om allt, och kom ner på jorden, du vet inte ett piss och du förtjänar varenda slag du kan tänka dig att få. Av alla 25 vänner. Jävla äckel.

Och du tror för jävla högt om dig själv och ditt jävla charity-case till kille. Jag har aldrig velat haft någonting med honom att göra, inte dig heller. Tro inget annat. Kalla mig inte för vän, för det har jag aldrig sett dig som. Bara något irriterande tidsfördriv som varit i min väg. Låt mig va, jag vill inte ha något med dig att göra.

Inga kommentarer: