måndag, september 21, 2009

20.48

Gud. Long time, no see.

Jag mår fint. Jag går mest i skolan theese days. Just nu sitter jag hemma i min lilla lägenhet, och har ätit tacos och unnat mig ett glas rödvin, måndagskvällen i all ära. Har ett hemskt ovärt stort prov i matte i morgon, så jag låter detta tillhöra förberedelserna.
Fast nej, vi ska inte förhasta oss, jag har faktiskt pluggat otroligt hårt. Till och med så hårt att jag fått stress-syndrom och min lärare fick lugna ner mig på riktigt idag. Inte så okej.

Jag jobbar fortfarande på fjärde Twilight-boken. Jag har helt enkelt inte tid längre med att ligga inne en hel dag och plöja igenom ett par hundra sidor. Jag är sådan satans business woman att jag orkar med kanske tre sidor innan jag håller på att somna varje kväll. Men jag är fortfarande kär i Edward, det kommer alltid vara han och jag, trots att jag är upptagen. Han förstår mig. Alltid.


Nej, nu vore det lyckat om jag kunde plugga vidare lite för att lindra ångesten. Det kommer nog bli så.

Annat relevant är väl att jag skulle kunna göra ungefär vad som helst för att få åka utomlands, om det so vore i en vecka. Lägg det på minn, - i princip - VAD SOM HELST, jag är nog öppen för oanständiga förslag, näst intill.

Ciao ciao

Inga kommentarer: