tisdag, september 29, 2009

23.06



En dag som denna, ser jag ut som detta, och en dag som denna så har jag vaknat upp, ännu en morgon. Denna morgonen fick jag finbesök och åt frukost och drack kaffe med Daniel! Med frukost menar jag bullar. Fint, de. I skolan hade jag ingen lektion till att börja med, så jag satt i bibilioteket och försökte vara lite produktiv ang. samhällsexaminationen. Dessvärre blev det inte så mycket skrivet, en kort inledning bara. Men, till detta hör det att jag faktiskt la ner tid på det, bara det att jag har så svårt att komma igång, inget duger känns det som. Så ja, efter det hade vi ännu en ovärd geografi-lektion. Efter lunchen hade vi svenska, och sen hade vi kaffepaus, italienska och historia, som med glädje lassade över ännu lite skit att jobba med. Wei. Där efter gick jag och Linnea och jag köpte skor. Sen åt vi kebab, sen tittade vi på t-shirts och sen vet jag inte om paltkomat från kebaben gav verkan, och vi blev skogstokiga, as very often med Linnea. Sen träffade vi R och hängde med honom här hemma, och sen fick jag feber (?) tror jag. Sen åkte dom och jag har duschat och tittat på reprisen av Skavlan. Nu ska jag lägga mig och läsa lite i en bok jag fick på posten, som hette "FRED! 100 röster mot våld och krig" Interesting. Böcker är alltid fint.

Imorgon väntar en skoldag utan lektioner, egentligen. Jag ska nog spendera den duktigt i biblioteket och slipa lite på samhällen. Kan vara en idé.

Inga kommentarer: