lördag, augusti 22, 2009

17.26

Jag är en trött, och sliten människa som har arbetat ett 9 to 5 pass idag. Men tydligen ska jag klara av att dricka vin ikväll med mina fina fina vänner. Okej, okej, det är inget klaga över, och det gör jag inte heller, men dock så ska det bli spännande och se när jag vill åka hem och sova. Hoppas jag härdar ut tillräckligt länge.

Ja, för idag har somsagt slitit och arbetat som ett djur och springit och serverat 45 pers, och allt annat som hör till. Väldigt jobbigt när jag inte somnade förens halv två igår. Jag var på bio med Adde, Linnea, Mikaela och Nathalie, spännande. Förutom att jag, Adde och Linnea redan sett filmen på bio en gång innan. Vi gick omkring i spöregn och blev blöta, och jag blev snuvig när jag vaknade.

Och skola var det också igår och det var faktiskt riktigt härligt att komma tillbaka, framför allt att träffa alla. Men kändes inte alls som man hade haft sommarlov, inget hade förändrats överhuvudtaget. Sen efter det kom Adde och vi drack en kaffe, och sen lunchade vi ihop och hälsade på hans mamma och gjorde en massa ärenden. Väl hos honom var jag trött, och dryg, medans Adde var sur och förbannad över sitt internet. Efter utbrotten gick vi på bio, as I said.

Nu ska jag hoppa in i duschen och kanske dricka kaffekopp nummer 48 för idag. Känns som att det inte hade skadat. Men det är frågan?

Inga kommentarer: