söndag, augusti 23, 2009

20.12

Kom på, jag har inte lagt in en enda bild från Italien och Frankrike, det får bli när jag anser mig själv ha lust och tid, här är i alla fall jag och Tåve i Franrike.

Tänk om jag håller på att bli sjuk? Hade varit så jävla tippat mig nu när jag inte har tid med sådant trams. Har varit som en zombie idag, och sovit ett par timmar nu på eftermiddagen. Inte okej dagsrytm. Har naturligtvis läst boken också, något annat vore ju en konkret klart tecken på att jag redan är sjuk, men nej där jobbar jag fortfarande som vanligt. Jag håller på att plockar, och ska snart hoppa in i duschen.

Finns tre saker jag längtar efter. Frukost imorgon, flytten i helgen förhoppningsvis, och umgänget med Adde. Men han håller på att stadga sig och han kommer aldrig ha tid med att hänga mig, känns som jag måste försöka sätta stopp för det. Eller bara följa the originally plan med att han gifter sig med italienskan, jag hookat upp åt honom. Han visar tecken på skepsis, men det går att ordna. För gifter han sig med henne på min beordran så ligger makten i mina händer kvar när jag vill umgås med honom och inte. There's to take care of, it seems...

Inga kommentarer: