torsdag, mars 19, 2009

08.16

Buongiorno a voi!

Jag har nyss vaknat, och legat och försökt somna i en timme typ men hade världens halsbränna or something, så gick upp istället. Måste ändå åka snart, operation time! BARAMTISH! Inte det minsta nervös, jag är så van, fast nu var det trots allt ett par år sedan dom gjorde dom andra operationerna och vad fan dom gör, men ja, det går nog bra.
Blir skitsur om dom säger att jag inte får träna på typ nån vecka eller så, för det vill jag. Och hoppas det inte gör ont, vill hitta på något på lördag i alla fall! Party hade varit fint.

Fick nyss vansinnesutbrott på Charlie. Förlåt. Men han gnällde jättemycket.. Han försökte trots allt mörda mig igår genom att klättra på mig. 40kilos musklig tjock labrador is not to play with.

Och sen har jag lite ångest, samhällsstudierna gick inte alls bra igår. Blir svinlack på mig själv, presationsångesten har hållit sig undan lite, men jag ta i beaktining att det med det kommer att attackera mig, ska vi säga, ikväll klockan halv elva elelr något sånt. Puffh.

Nej, nu ska jag gå och äta TÄNKTE jag, men kom på att jag inte får äta något eftersom narkosen på sjukhuset. Åh, jag som var hungrig på morgonen for once.


Annat grått är att jag är sjukt irriterad. Inte ledsen, kunde faktiskt inte bry mig mindre. Men skiten irriterar mig, frågor jag inte får svar på, människor som inte står för vad dom sagt. Det irriterar mig en hel jävla del. Men jag bryr mig inte, vill bara ha allt helt avslutat. Och inte nedkladdat.


Nåja, nu ska jag väl i kompensation för min frukost kolla på tv eller nåt annat, tills jag åker iväg. Wish me luck, kanske sista gången ni hör av mig. Mohaha. Nej, just kidding.


Bacio per te, si intende!

Inga kommentarer: