måndag, mars 16, 2009

23.18

Skön dag idag, gav mig själv lite ledigt då jag valde att inte gå på svenskan med den där vedervärdiga människan som någon jävla tomte gav rätten att kalla Lärare.

Så styrde lite här hemma istället, städade och sånt. Sedan åkte jag och tränade med Simone, otroligt skönt till att börja med, känns bra att börja med det igen. Men ja, vistelsen där var otrligt roande av särskilda anledningar som jag är way to hemlighetsfull för att ta upp här, men det var riktigt roande, och fick positiva överraskningar efteråt. Livet ska alltid överraska en med att ge fina ögonblick. Jaja, enough.

Efter träningen så gick jag hem till käre bror. Vi åkte och handlade blommor och födelsedagskort åt farfar som fyllde 81. Vi köpte finaste rosa kortet med en glittrig poptjej på, farfar went happy.
Där hemma var iaf faster, Manne, och kusin Cattis. Vi åt lite och fikade och sånt, sen skjutsade dom hem mig. Nu har jag duschat och lite sånt. Ska sova snart, det är en viktig punkt i mitt nya liv. LÄGGA SIG TIDIGT.


Off to bed, then.

Buona notte e ha dormito bene, soprattutto il mio diamante.

Inga kommentarer: