söndag, mars 15, 2009

19.43

Jag är nyss hemkommen från en trevlig vårdag som jag spenderat med Tjenchila och en liten älskad busunge.
Vi tog fin vårpromenad i solen och drack kaffe, och lagade mat.

Fick nyss reda på att jag har en endaste inplanerad lektion imorgon, så jag kommer att strunta i den. Boo-yah!
Så kvällen kommer inte bli en enda panikattack, utan jag kommer lugnt och sansat kolla på Beck med mamma och njuta av inställda lektioner. Och Persbrandts flört med Inger, of course.


Nu, till en annan topic. Jag börja tröttna på att jag alltid ska vilja ha det jag inte kan få. När jag väl hittar något som jag verkligen vill ha, så går det inte, av olika särskilda anledningar. Allt är så jävla förbjudet, och det jag kan få vill jag inte ha. Jag vet inte om jag ska sträva efter det, eller bara inse och glömma. Jag vet inte om det bara är jakten som sagt, kanske man kan tro nu när jag bara gör om det här, gång på gång, människa för människa, kille och killer. Men jag vill ju. Fan också.

Inga kommentarer: