fredag, mars 06, 2009

F To The Riday

Idag är en sån där underbart avslappnad dag. Dock började den väl inte i den samma anda, but still.

Vaknade upp smått förvirrad, förbannad och full med tvivel, främst på mig själv. Efter lite souseraching and so on, så kokade lite kaffe och åt lite frukost, en sked med youghurt vill säga. Där efter så klädde jag på mig oc gick till skolan och la upp en plan med min mattelärare. hade därefter engelska då jag satt och var måttligt effektiv i biblioteket. Sen hade jag idrott, vilket var bästa lektionen på danb. Hade styrketräning, och knäckte Miccis så jävla mycket i benpressen. Fruktansvärt nöjd sedan i passet i söndags. Efter det slutade jag, så jag gick och och pratade med Per och sen hem till mormor och åt lunch. Det var nog det godaste på länge. Sen efter jag varit där ett tag så gick jag hem hit och plockade undan och diskade och kollade på Vänner. Nu ska jag duscha, för ikväll blir det lite drinks och sånt med Linnea, Mikaela och Emma.

Men först ska jag plocka in disken!

Inga kommentarer: