söndag, mars 08, 2009

Helgen

Helgen har varit väldigt bra, in fact!
Fredagen blev lyckad, dock ingen Emma. Vi böt ut henne mot Andreas! Vi satt jag och drack och diskuterade vilt om allt möjligt, vi hade jättetrevligt. Mycket spår, men det är trevligt. Gitarrspel bjöd kvällen på och många skratt!
Igår på lördagen vaknade jag alldeles för tidigt och började städa undan allt, och äta lite. Sen gick jag hem till Tj och vi drack kaffe och fikade! Vi skrattade och spårade, för annat kan man inte göra med den tjejen! Sen väckte vi Elina och vi busade massor med henne. Tj lagade världens godaste jävla mat jag ätit, thaikycklingsoppa med ris. Jag blev så sjukt mätt. Sen ännu mer bus, mys och gos med Elina, min lilla tjej. Sen när klockan blev mot kvällen så vart hon övertrött och så vi la henne. Sen tittade jag och Tj på kläder och efter det åt vi popcorn och drack kaffe och kollade på Melodifestivalen. Haha, så sjukt dåligt, vi dog. Sen efter det såg vi "Valkyria", den var jättebra verkligen. Jag som lagt mig fem och vaknat nio höll på att somna hela tiden dock, men den var så bra så jag lyckades hålla mig vaken. Efter det kollade vi på Kniven i hjärtat, och dog av att alla var så snygga. Sen gick jag hem och hade precis lagt mig tillrätta, när Andreas ville bjuda på scones. Fick tacka nej för somnade direkt efter. Idag vaknade jag tolv, och har ätit stor frukost, ska snart plugga sen ska jag städa tills Hannah kommer hem.

Inga kommentarer: