torsdag, mars 19, 2009

14.41

Youhu! Klart och betart, nu har jag kommit hem från sjukhuset.
Gick superbra. Var meningen att jag skulle sövas men jag gjorde det utan det eller bedövning, kändes helt okej.
Det enda som gjorde ont var nog när jag fick se injektionssnålen, haha då stack det snarare till i själen. Men det gick hur bra som helst, spände dock när dom stack ner den där halvmeter långa virknålen i ljumsken på mig men dom grävde inte runt med den som dom gör med mina andra leder. So I'm all fine, staplar dock bokstavligen runt på kryckor nu, får inte stödja vänstersidan på minst 24 timmar. Det är tråkigt. Ska plugga ikväll, önskade jag fick åka till Malmahallen och kolla på mian flickors uppvisning men blir inte så, dessvärre.
Äsch äsch, nu ska jag svajja upp på rummet och kolla på tv och bara slappa. Kan ju faktiskt inte göra så mycket annat.


Pusspuss

Inga kommentarer: