onsdag, mars 18, 2009

21.41

En okej dag idag.
Mamma väckte mig efter att jag snoozat en gång för mycket, och hon sa att ag skulle få åka så pass tididgt att jag skulle få döda tid i skolan en timme innan lektion. Min pararella medvetslösa morgonsituation vägde fram och tillbaka och beslutade sig för att inte gå på min första lektion så att jag fick sova mer. Mamma gick med på det också (slightly oroväckande, but still) så jag återgick till snoozandet.

Väl i skolan tog jag en kaffe i cafeterian med Linnea, Mikaela, Linn och Anton. Det var mysigt, som vanligt. Sedan tacklade jag Italienska och busade med världens bästa Sebastian, och sedan Engelska då jag kände mig effektiv for once. Efter den slutade vi, och vi bråkade fram och tillbaks om vart vi skulle gå och äta. Latifa vann, Jerker skjutsade oss.
Jag, Linn och Linnea var det som satt där och åt och mös och pratade massa djupa samtal och läste tidningen. Myspys. Sen gick vir unt och kikade lite på det sevärda i Köping centralare delar, och sedan gick vi till ungdomsmottagningen. När vi var klara där, så sa jag hej då och gick hem till syster min och dunkade musik tills jag fick ont i huvudet. Sedan mötte jag Simone.

Vi gick och tränade, otroligt skönt som vanligt. Körde verkligen fullt ut, eftersom att jag inte får träna på ett par dagar nu då på grund av operationen jag gör imorgon.
Men grymt skönt var det.

Sen gick vi till bussen, åkte hem och nu har jag ätit lite och ska plugga samhäll nu. Internationell politik och ideologier. Woho.

Hoppas operationen imorgon går bra, den har jag inte nämnt med dom ska söva ner mig och gå in i min höft och hämma min inflammation, för att göra en lång historia kort. Hoppas det blir bra, och att jag inte blir för begränsad i mitt leverne hela helgen!

Ciao.

Inga kommentarer: