söndag, mars 01, 2009

Jag har haft ett helt okej lov. Eller ganska bra till och med!
Första helgen bjöd på vin på fredagen, och sedan bio på lördagen med syster. Vi såg "Mammut" och var sjukligt bra, och Gael Garcia Bernal är för jävla snygg också.
Veckan har varti bra. Har tokstädat och fixat massa hemma på mitt rum så nu är det faktiskt helt möjligt att leva därinne, utan svarta soppsäckar med kläder över hela golvet. I onsdags åkte jag hem till Josefine och drack en massa vin även där, och träffade Rebecca som jag inte träffat på länge, så det blev lite catching up. Dagen efter umgicks jag med Josefine och Simone först, sen åkte jag och Josefine till stan och handlade födelsedagspresent till Janina, sen åkte vi hem. Den kvällen bjöd på vin den med! I fredags så åkte jag in till stan tidigt, handlade present till Janina och till mig själv, strålade sammam med Hannah, fikade, åkte hem. Duschade, fixade mig och så vidare, pratade med min doktor och sen åkte jag till Simone. Vi gick upp till hennes mamma för Isolde hade fyllt år, så vi fikade och sen gick vi ner och handlade, sen gick vi till Josefine där alla tjejerna var. Vi fixade oss, drack, åt mat, drack, umgicks. Sen åkte vi in till stan, drog på fest, drog hem till Hannah. Då kollade jag på Beck och åt jordnötsringar. Sen vaknade jag, gick hem till Tj och Elina. Lekte med Elina, gick till Tjs pappa, träffade Mex, Clara och Krulle, gick och åt kebaaab tralalala. Sen gick vi och lekte med Elina, sen gick vi hem till Mex och drack té. Sen när Clara åkt hem så gick jag och Tj och Elina och handlade och gick hem till Tj och busade. Sen gick vi hem till Mex och lagade mat, kollade på Melodifestivalen med hans familj och mös! Sen började Elina bli trött så då gick vi hem, jag tog sällskap med Mex till min syster och sen kom jag hem hit och kollade på Beck, jag älskart. Sen kom en salongs syster hem, vi lagade spagetti med pesto och sov.

Puffh. En jävla vecka, men har haft jätteroligt och trevligt. Idag vet jag inte vad som händer. Kanske träffar Tj och Elina, sedan ska jag hem och förbanna mig själv över att jag glömt att maila Anna, och kolla på Beck ikväll fast på tv!




I admit that I realized to late. I was scared and I didn't think straight.
Why do I want you now that I can't have you?
Why didn't I just wanted you back when I had you,
back when I had you?

Inga kommentarer: