lördag, mars 21, 2009

16.01 - Ingen som helst kontroll över mig själv

Är så jävla vidrigt arg att jag hade svårigheter med att logga in utan att krossa tangentbordet, och slänga dataskärmsjäveln ut genom fönstret. Jag skulle kunna haspla ur mig alla jävla svordomar som finns, säkert på andra språk också, som om jag talade i tungor. Jag totalflippar över inlämningen av int.pol och ideologier. Jag skulle vilja tortera vilken jävel som helst, jag är så så sjukt jävla vansinnig. Jag förstår ingenting. Nicklas, världens bästa lärare, i alla ära, men foh real? Vill han skapa ngn tonårssjälvmordsepidemi eller!? Jag dör dör dör dör dör dör och om jag inte gör det så dödar dödar dödar dödar jag. Har hävt ur mig en hel del av mina aggritioner på Cecilia, hon garvar bara. Äckliga lilla MVG-barn. Jag hatar allt som har med samhällsstudier att göra, just för till fället, och är inte det bara för jävla tragikomiskt just då det är vad jag vill att mina framtida studier ska blir?


Helvete!

Inga kommentarer: