söndag, mars 15, 2009

10.34

Sitter och skriver ett tragiskt försök på en så kallad läslogg.
Och ja, en läslogg är fan inte så svårt att lyckas med, men för min del så är det, det.
I ren demonstration försöker jag ge min, Gud så föraktade-you-may-burn-in-hell, jävla svenskalärare små pikar om hur jävla lite jag bryr mig om den här meningslösa läsloggen.
Annat som orsakar till hur dåligt komponerad den kommer bli kan möjligen ha att göra med att jag inte läst boken, men det är bara petitesser. Huvudsaken är att allt är i symbios till att jag önskar livet ur kvinnan.

Nå väl, gårdagen var ganska okej, trots en del missöden med mig själv. Vaknade upp på ett otroligt bra humör, för omväxlingens skull. Skrev en fin to do-lista, där "studerandet" förekom. Men, jag låter det ligga lågt tills nästa panik-prestation-ångest-attack infaller sig, i takt med inlämningsdatumen. Spenderade dagen istället till att ligga som en klubbad säl i sängen hela dagen och kolla på tv. Dålig tv, milt betonat. Slocknade framför Wallander, när jag borde slocknat framför Melodifestivalen, som i sin tur var så sjukt jävla patetiskt att jag fick döva smärtan med en dos chardonnay. Gött.

Så, för att kompensera för mina dåliga prestationer igår så ska jag i alla fall knåpa ihop den här förbannade läsloggen och sedan fara hem till min underbara Tjenchila och mysa med henne och Elina.


Oh, goodbye then.

Inga kommentarer: