tisdag, mars 03, 2009

Tisdag

Ont ont i magen. Har ätit pizza, då får man ont i magen.
Idag vaknade jag sju. 45 minuter snoozade/sov jag. Gick verkligen inte att gå upp. Hade försökt att hålla ögonen uppe igår kväll för att se Two and a half men och det ger ju sina konsekvenser. Men jag hann iaf till skolan, och han tillochmed stå och prata med Robin tio minuter innan jag hade ljudteknik men mina töntkillkompisar.
Sen svenska där jag försökte jobba bra men var alldeles för trött.
Efter det hade jag samhäll. Ganska värd lektioner, beroende på hur man ser det. Jag, Linn och Cissi diskuterade om FN och dom Mänskliga rättigheterna. Underbar diskution, som spårade lite när vi var villiga att utplåna hela mänskligheten och börja om på början utan krig, fördommar, och alla andra världsliga problem. Men Niklas tyckte vi var grymma, så vi ska träffas på fredag kväll och föra diskutionen vidare, på en helt annan nivå, med lite alkohol inblandat. För så, tror vi att vi kommer hitta den ultimata lösningen på frågan om världen och allt.
Under lunchen så var dikutionen fortfarande varm och vi gick på allt möjlig, som ett pararellt universum. Men till slut blev vi så cyniska och hela livet kändes så meningslöst när vi insåg hur jävla små vi är i ett stort hav av andra unversum. Så då släppte vi det för stunden och gick på engelskalektion. Efter det träffade jag Tj och hängde med henne ett bra tag, och lite andra. Sen hade jag italienska med Erica och Jennta och det spårade lite emellanåt. Sen slutade jag så jag och Tj gick och hämtade Elina hos dagmamman. Sen gick vi promenad, och hem till Mex. Sen skulle jag åka hem och var så ledsen att jag inte hunnit gosa med Elina, för hon hade somnat. Men när jag skulle gå så vaknade hon så då klädde jag av henne ytterkläderna och pussde massa på henne. Så nu är jag nöjd tills på lördag!


Nu ska jag städa mitt rum, för det behövs.

Inga kommentarer: