torsdag, mars 19, 2009

18.10

Jag tror aldrig i hela mitt liv att jag skulle orka med att bryta typ benet eller något sådant, och tvingas gå på kryckor. Eller, själva grejen med att gå på kryckor är ingen big deal, men jag ska ju helst ligga still hela tiden så att kortisonet dom sprutat in ska verka på bästa möjliga sätt.

Har funkat så där hitills, det kryper i hela kroppen, jag orkar inte ligga still. Sjukt irriterande att inte ha möjlighet att bara hoppa upp och ner tio gånger om jag skulle vilja. För vill vill jag, just nu iaf. Bara för att liksom. Men nej nej, jag måste ligga som fastbältad i sängen och tvingas se Tyra Banks Show och Top Model fast jag hatar det. Hatar Tyra Banks. Från och med idag.
Också väldigt irriterande att det ska ta typ 5 minuter att gå upp och ner för en trappa, med typ högst tjugo steg, liksom. Gash, can't take it. Mamma säger att jag inte får träna förens nästa vecka också. Så fan heller, det vill jag göra mest nu när mamma ha matat mig med glass, våfflor och mcdonalds. Hon tryckte ner allt i halsen på mig. Eller, inte riktigt kanske. Men iaf.

Jag sitter och pratar med August, våra föräldrar planerar att vi ska åka till Italien. Det hade varit mysigt, men August måste med, för jag tänker inte åka på sådan resa med bara dom. Would be like suicide!

Annat bra är att Dj Tiesto är huuuur grym som helst, har fastnat sönder för Adagio For Strings och Traffick, krymma krejjer.



Nu ska jag återvända till apatin. Ciao.

Inga kommentarer: