måndag, mars 09, 2009

Måndagar är krävande för psyket. Jag känner mig redan så pass utmattad som jag helst borde vara en fredagseftermiddag.

Idag har jag varit i skolan och tacklats med Svenska A. Fitta.. Ja, I'll tell ya! Det är inte roligt på något sätt. Jag har därmed förlorat vettet och spårat hela dagen med Linnea. "GYNNAR! JAG MÅÅÅSTE FÖÖÖENA HÅRET!"

Anyway, so to speak. Jag har idag inte gjort något vettigt, alltså pluggat. Men jag har städat ett stall och matat en häst, så det får jag väl se som dagens goda gärning.

Jag har lyssnat på Blindside och drömt om att bli världskänd musikproducent. Ska börja med att gå på Ljudtekniken tomorrow morning, samt Utbildningsmässa.

Ciao.



Kings of Leon - Sex on Fire är bäst, och jag längtar efter sommaren och festivaler och att vinet ska flöda i mina ådror. Ville bara säga det.

Inga kommentarer: